Регистрация на търговец

„Да правиш бизнес без реклама е като да намигаш на момиче в тъмното. Ти знаеш какво правиш, но никой друг не знае.” - Стюарт Хендерсън Брит



Как работи Shoppingbulgaria.com?

По подобие на другите ни проекти и тук наша главна цел е да се намали броят на участниците в процеса покупко-продажба между клиент и търговец. Това означава, че Сайта работи без комисионна която обикновено търговците трябва да заплащат когато ползват услугите на медиатор. Това което целим е добрата цена и промоционални условия да достигнат до крайният потребител в пълният си размер. Често заплащането на комисионен % оскъпява продукта или прави невъзможно предлагането му при промоционални условия което като краен ефект води до намалени продажби.
Регистрирането като търговец в сайта не е безплатно и цената която се заплаща е формирана като абонаментна такса на годишна база като сме изградили 3 ценови категории.


Регистрирането на бизнес и публикуването на продукти преминава през следните стъпки

Регистрация на потребител

Стъпка 1. Създайте си потребителски профил чрез който ще можете да управлявате регистрацията на бизнеса си. Можете да регистрирате неограничен брой фирми

Създаване на бизнес регистрация

Стъпка 2. Изберете подходящият за вашата фирма абонаментен план, попълнете формата за регистрация на търговец и заплатете годишната такса.

Публикуване на продукти/продукти

Публикуване на продукти/продукти

Стъпка 3. След като създадете фирмен профил и направите плащането ще имате възможност да добавите Топ продукти според избрания абонаментен план

Защо да се включите в платформата Shoppingbulgaria.com?

1. Предвидимост на разходите за реклама - ние предлагаме нов подход в онлайн търговията при който срещу скромна месечна такса от 30лв можете да продавате чрез платформата без лимит на поръчките

2. Чрез участието си както в нашата платформа, така и в други подобни вие рекламирате а крайният ефект от всяка реклама е повече продажби, популяризиране на бранда и повишено потребителско доверие към търговеца.

3. Чрез нашата платформа контакта между Клиент и Търговец е директен което означава, че Shoppingbulgaria.com ще функционира за вас така както вашият онлайн магазин. Вашите фирмени данни и данни за контакт ще бъдат видими за клиента за да може той да се свърже с вас в случай, че има нужда от допълнителни разяснения и информация или пък желае на направи поръчката по телефона.

4. Ние ще рекламираме вместо вас в социалните мрежи и интернет защото част от месечната ви такса ще бъде ползвана за реклама.

5. Вашите промоционални продукти ще се визуализират с предимство на определени места в платформата което означава че вие бихте могли да продадете на посетител разглеждащ продукти от друга категория.

6. Платформата ще работи за вас и като бизнес директория. За всеки търговец се изгражда собствена информационна страница където посетителя може да разгледа всичко което сте пожелали да споделите.

7. SEO ползи - платформата ще изгради множество полезни връзки както към началната страница на сайта ви, така и DEEP LINKING връзки за всеки един продукт който публикувате.

Научи повече

Избор на абонаментен план

Сравнете основните разлики между наличните абонаменти за да разберете кой план е най-подходящ за фирмата ви

  • Продължителност
  • Публикуване на продукти
  • Предплащане
  • Фирмено лого/Снимка на сайта
  • Данни за контакт с вас
  • Уебсайт
  • Описание на дейността на фирмата
  • Получаване на онлайн съобщения
  • Статистика на посещенията
  • Статистика на посещенията на уебсайт-а
  • Връзката към сайта е линк
  • Снимки към профила на фирмата
  • Линк към Facebook,Twitter профили
  • Оценки от клиенти

Започнете регистрация сега

Регистрирай се

Как се публикуват продукти?

Сайта предлага няколко метода за публикуване на продукт:
1. Стандартен / ръчен режим на публикуване

2. Полу-автоматизиран режим на публикуване
При този режим на публикуване е достатъчно да копирате URL адреса на продукта от вашият онлайн магазин и да го поставите в определено поле във формата за публикуване на продукт. Автоматизиран скрипт ще се активира и ще събере цялата нужна информация за дадения продукт от вашият онлайн магазин.

3. Автоматизиран режим на публикуване чрез XML / Продуктов feed
При този режим на публикуване се прави експорт от вашият онлайн магазин на продуктите които желаете да публикувате. Изграждането на XML експорт изисква специфични умения и касае еднократно създаване на програмен скрипт който да направи експорта. Ако не сте в комуникация с IT специалист който да ви напише скрипта може да се свържете с нас за да ви предложим оферта за написването на скрипта.

4. Публикуване от наш оператор
Ако все пак нямате възможност да ползвате горните вариянти за публикуване, наш оператор ще публикува желаните от вас продукти. При този вариянт се предплаща абонамента за цялата година наведнъж преди да бъдат публикувани продуктите Ви.

Често задавани въпроси

  • Кой поддържа наличността и цените на публикуваните продукти актуални?

    Ако при публикуването на продукт сте посочили URL адрес във вашият сайт където може да бъде видян продукта нашият сървър ще се погрижи за актуалността на наличност и цена на продукта ви. Това означава, че ако продукта  бъде изчерпан и вие сте го премахнали от вашият онлайн магазин, то в рамките на няколко часа продукта ще бъде автоматично премахнат и от ShoppingBulgaria.com

    Също така ако промените цената на продукта във вашият онлайн магазин , то в рамките на няколко часа цената на продукта ще бъде автоматично обновена и в ShoppingBulgaria.com

  • Не може ли да се публикуват повече от 1200 продукта и ако може колко ще струва?

    За съжаление НЕ. Платформата е насочена към малките търговци и като такава максималният брой продукти които всеки търговец може да въведе е 1200.

  • Кой обслужва поръчките? Как ще науча, че имам нова поръчка?

    ShoppingBulgaria.com ще функционира за вас така както го прави и вашият собствен онлайн магазин. В случай, че получите нова поръчка ще бъдете известен чрез имейла който сте посочили в профила ви на търговец. Поради GDPR изискванията в имейла няма да има информация за клиента , но ако се логнете в профила си и посетите меню 'Моите поръчки' данните на клиента в съответната поръчка ще бъдат видими за вас и е въпрос на избор дали да се свържете с клиента по телефона или чрез имейл за да потвърдите поръчката.

Прочетете Споразумение за включване на търговец в www.shb.bg Тук